II SESJA RADY MIEJSKIEJ W RECZU
- Data posiedzenia
- 12-06-2024, godz. 16:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Reczu; ul. Ratuszowa 17; 73-210 Recz
Porządek obrad
-
1. Sprawy regulaminowe
- 1a. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- 1b. przyjęcie porządku obrad sesji
- 1c. przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
-
2. Informacja dyrektorów i kierowników jednostek budżetowych Gminy Recz z działalności za 2023 rok: (M-GOKiS, M-GBP- w załączniku do sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Recz za 2023 r.) Szkoła Podstawowa, Przedszkole Miejskie, ŚDS, M-GOPS.
-
3. Debata nad raportem o stanie gminy Recz za 2023 rok i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza wotum zaufania – DRUK Nr 15/24.
-
4. Rozpatrzenie oraz przyjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Recz za 2023 rok – DRUK Nr 16/24.
-
5. Rozpatrzenie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Recza oraz przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy Recz za 2023 rok – DRUK Nr 17/24.
-
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Recz na rok 2024 wraz z autopoprawką nr 1– DRUK Nr 12/24
-
7. Projekt uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2024-2030 wraz z autopoprawką nr 1 – DRUK Nr 14/24.
-
8. Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia przez Gminę Recz długoterminowego kredytu bankowego – DRUK Nr 13/24
-
9. Projekt uchwały w sprawie ustanowienia pomników przyrody „Słoneczny Buk” oraz „Olbrzym znad Iny” – DRUK Nr 7/24.
-
10. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Recz na lata 2024-2027 z perspektywą na lata 2028-2031 – DRUK Nr 8/24.
-
11. Projekt uchwały w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego – DRUK Nr 9/24.
-
12. Projekt uchwały w sprawie określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej oraz warunków i sposobu ich przyznawania – DRUK Nr 10/24.
-
13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gruntowej – DRUK Nr 11/24.
-
14. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunku zagospodarowania przestrzennego gminy Recz – DRUK Nr 18/24.
-
15. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zwrot nieruchomości gruntowej - DRUK Nr 19/24
- 16. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- 17. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- 18. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- 19. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- 20. Zakończenie obrad.
-
21. Protokół