V SESJA RADY MIEJSKIEJ W RECZU
- Data posiedzenia
- 11-09-2024, godz. 16:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Reczu; ul. Ratuszowa 17; 73-210 Recz
Porządek obrad
-
1. Sprawy regulaminowe:
- 1a. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- 1b. Przyjęcie porządku obrad sesji.
- 1c. Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
-
2. Informacja o sytuacji w rolnictwie na terenie miasta i gminy Recz (stan na dzień 28.08.2024 r.).
-
3. Informacja o działalności klubów sportowych na terenie gm. Recz z uwzględnieniem środków pozyskanych z zewnątrz i dotacji otrzymanych z gm. Recz (2023 rok i I półrocze 2024 r.).
-
4. Informacja o wykonanych inwestycjach i remontach w Gminie Recz w 2023 roku oraz I półroczu 2024 r.
-
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Recz na rok 2024 – DRUK Nr 35/24.
-
6. Projekt uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2024 – 2030 wraz z autopoprawką – DRUK Nr 36/24.
-
7. Projekt uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego – DRUK Nr 26/24.
-
8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gruntowej – DRUK Nr 27/24.
-
9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiących własność Gminy Recz – DRUK Nr 28/24.
-
10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiących własność Gminy Recz – DRUK Nr 29/24.
-
11. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LV/294/23 z dnia 23 października 2023 r. w sprawie udzielenia dotacji na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków– DRUK Nr 30/24.
-
12. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LV/295/23 z dnia 23 października 2023 r. w sprawie udzielenia dotacji na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków – DRUK Nr 31/24.
-
13. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr I/5/24 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 7 maja 2024 r. w sprawie powołania składów osobowych stałych komisji Rady – DRUK Nr 32/24.
-
14. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości – DRUK Nr 33/24.
-
15. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych – DRUK Nr 34/24.
- 16. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- 17. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- 18. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- 19. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- 20. Zakończenie obrad.