XII Sesja Rady Miejskiej w Reczu
- Data posiedzenia
- 06-06-2025, godz. 16:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Reczu; ul. Ratuszowa 17; 73-210 Recz
Porządek obrad
-
1. Sprawy regulaminowe:
- 1a. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- 1b. Przyjęcie porządku obrad sesji,
- 1c. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
-
2. Debata nad raportem o stanie gminy Recz za 2024 rok i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza wotum zaufania – DRUK NR 79/25.
-
3. Rozpatrzenie oraz podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Recz za 2024 rok – DRUK NR 80/25.
-
4. Rozpatrzenie wniosku Komisji Rewizyjnej oraz podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Recza absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy Recz za 2024 rok – DRUK NR 81/25.
-
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Recz na rok 2025 - DRUK NR 82/25.
-
6. Projekt uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2025 - 2045 - DRUK NR 83/25.
- 7. Zapoznanie z protokołem Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli pt. „Kontrola środków funduszu sołeckiego wybranych sołectw wraz z wizytacją w miejscowości za rok 2024 r.”
- 8. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- 9. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- 10. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- 11. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- 12. Zakończenie obrad.
-
13. Protokół z XII sesji Rady Miejskiej w Reczu