XVI Sesja Rady Miejskiej
- Data posiedzenia
- 26-11-2025, godz. 16:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Reczu; ul. Ratuszowa 17; 73-210 Recz
Porządek obrad
-
1. Sprawy regulaminowe:
- 1a. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- 1b. Przyjęcie porządku obrad sesji,
- 1c. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- 2. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o analizie oświadczeń majątkowych radnych Rady Miejskiej za 2024 rok.
- 3. Informacja Burmistrza o analizie oświadczeń majątkowych za 2024 rok.
-
4. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników i kandydatów na strażaków ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Miasta i Gminy Recz – DRUK NR 98/25.
-
5. Projekt uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi– DRUK NR 99/25.
- 6. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania projektu Strategii Rozwoju Gminy Recz na lata 2026-2036 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu strategii, w tym trybu konsultacji – DRUK NR 100/25.
- 7. Zapoznanie z protokołem Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w ZUH „Komunalnik” w Reczu.
- 8. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- 9. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- 10. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- 11. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- 12. Zakończenie obrad.