VI SESJA RADY MIEJSKIEJ W RECZU
- Data posiedzenia
- 31-10-2024, godz. 14:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Reczu; ul. Ratuszowa 17; 73-210 Recz
Porządek obrad
-
1. Sprawy regulaminowe:
- 1a. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- 1b. Przyjęcie porządku obrad sesji,
- 1c. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
-
2. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Recz w roku szkolnym 2023/2024.
-
3. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Recz na rok 2024 – DRUK Nr 39/24.
-
4. Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty i ustalenia stawki za pojemnik lub worek o określonej pojemności – DRUK Nr 38/24.
-
5. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Rocznego Programu współpracy Gminy Recz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2025 rok” – DRUK Nr 37/24.
-
6. Projekt uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych gminy niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w 2024 r.
- 7. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- 8. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- 9. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- 10. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- 11. Zakończenie obrad.