I sesja nowo wybranej Rady Miejskiej w Reczu
- Data posiedzenia
- 07-05-2024, godz. 12:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Reczu; ul. Ratuszowa 17; 73-210 Recz
Porządek obrad
- 1. Otwarcie sesji.
- 2. Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych.
-
3. Wybór Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady.
- 4. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego Burmistrza.
-
5. Projekt uchwały w sprawie powołania i ustalenia składu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Reczu - Druk Nr 3/24
-
6. Projekt uchwały w sprawie powołania i ustalenia składu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reczu - Druk Nr 4/24
-
7. Projekt uchwały w sprawie powołania składów osobowych stałych komisji Rady - Druk Nr 5/24
-
8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Recza - Druk Nr 6/24
-
9. Zakończenie obrad.